sâmbătă, 7 ianuarie 2012

TOM KENYON psalmul 22 activarea sufletului ceresc Ba, cristalul de rugaciune, deasupra capului

PSALMUL 22
Al lui David.

DOMUL ESTE PASTORUL MEU

1. Domnul ma paste si nimic nu-mi va lipsi.
2. La loc de pasune, acolo m-a salasluit; la apa odihnei m-a hranit.
3. Sufletul meu l-a intors, povatuitu-m-a pe caile dreptatii, pentru numele Lui.
4. Ca de voi si umbla in mijlocul mortii, nu ma voi teme de rele; ca Tu cu mine esti.
5. Toiagul Tau si varga Ta, acestea m-au mangaiat.
6. Gatit-ai masa inaintea mea, impotriva celor ce ma necajesc; uns-ai cu untdelemn capul meu si paharul Tau este adapandu-ma ca un puternic.
7. Si mila Ta ma va urma in toate zilele vietii mele, ca sa locuiesc in casa Domnului, intru lungime de zile.

linkul pentru Tom Kenyon https://tomkenyon.box.com/shared/e27k9o4a2t
Daca nu aveti experienta meditatiilor spirituale, a conecatarii cu divinitatea, sau a meditatiei "Celor 10.000 de trepte" va rog sa nu-l ascultati mai mult de doua ori la rand.


Descifrarea alchimica a Psalmului 23 ( 22 in conceptul ortodox )

De Tom Kenyon

Inainte de a incheia aceasta sesiune si a lua pauza, as vrea sa cant Psalmul 23, care este o mantra interesanta de protectie. Sunt multe povestiri despre Psalmul 23, insa povestirea mea preferata este cea din primul razboi mondial. Este vorba despre un grup de infanterie, in care toti erau raniti sau omorati, in afara de un pluton. A reiesit ca toti cei care faceau parte din pluton se adunau in fiecare dimineata, inainte sa plece la lupta si cantau impreuna Psalmul 23. El este, prin urmare, o mantra de protectie. Desi provine din traditia crestina iudaica – in care isi are in mod clar originea – el constituie totodata o descriere a procesului de inaltare, descris in sistemul ezoteric din Egipt. As dori deci ca, inainte de a-l canta, sa il descifrez, ca sa aveti in vedere sensul lui, intrucat in acest context nu este vorba despre religie, ci despre legatura cu Sufletul vostru Celest – care este un aspect al vostru. Prin urmare, rugaciunea nu se refera la nimic din afara voastra, ci la un alt aspect dimensional al vostru, aflat dincolo de timp si spatiu. Si, dupa cum am mentionat inainte, potrivit Hathorilor, este vorba despre numarul cinci, insemnand ca, în afara timpului si spatiului, exista numarul hierofantului sau al magicianului. Atunci cand esti in dimensiunea a cincea a constiintei tale, poti exista acolo si ramane in continuare in corpul tau. Aceasta este frumusetea alchimiei. Ca sa mergi in dimensiunea a cincea, nu trebuie sa mori. Poti fi in corp. Este o chestiune de deplasare a atentiei tale. Atunci cand te afli in aceasta dimensiune, se petrec tot felul de lucruri. Sa parcurgem, deci, Psalmul:

„The Lord Is My Shepherd, I shall not want / Domnul este Pastorul meu: nu voi duce lipsa de nimic”.
Cuvantul „Domnul” se refera la Sufletul tau celest, la BA-ul tau. „Domnul este Pastorul meu, nu voi duce lipsa de nimic”, inseamna ca, atunci cand esti conectat cu Sufletul tau Celest, nu te afli niciodata intr-o stare de a duce lipsa, nu simti niciodata lipsa; oricare ar fi circumstantele exterioare ale vietii tale, in realitate, nu esti intr-o stare de lipsa. Am intalnit oameni care sunt extrem de bogati, iar unii dintre ei sunt cei mai nefericiti oameni de pe planeta, pentru ca sunt foarte ingrijorati de ce se va intampla cu banii lor. Si am cunoscut oameni care aveau foarte putine si erau cei mai fericiti oameni. In consecinta, nu exista absolut nicio legatura intre bani si fericire. Psalmul incepe deci cu acest verset: „Domnul este Pastorul meu, nu voi duce lipsa de nimic.”

„He maketh me to lie down in green pastures/El ma paste în pasuni verzi”, insemnand ca, atunci cand esti conectat cu Sufletul Celest, esti indrumat in situatii de viata in care exista hrana, pasuni verzi – si nu lucruri uscate si moarte.

„He leadeth me beside the still waters/ El ma duce la ape linistite/de odihna”, insemnand acel loc linistit din constiinta, in care vocea blanda a Divinitatii tale iti poate vorbi.

„And he restores my soul /Si imi invioreaza sufletul”, inviorare ce vine din curentul apelor linistite.

„Thou preparest a table for me, in the midst of mine enemies/ Tu imi intinzi masa în mijlocul potrivnicilor mei”: Aici este vorba despre potrivnicii/dusmanii din interior si dusmanii din exterior. Asta, pentru ca adevaratii dusmani sunt in interiorul nostru – si fara nicio indoiala ca unii sunt si in afara noastra. Psalmul se refera insa la dusmanii launtrici – lacomia, confuzia, violenta, amagirile noastre: acestia sunt dusmani care ne impiedica sa ne asezam la masa abundentei. Deci, „El imi intinde masa in mijlocul potrivnicilor mei”. Cu alte cuvinte, chiar daca ne-am afla intr-o situatie conflictuala – impovarati in propria noastra murdarie – atunci cand suntem conectati cu Sufletul nostru Celest, in mijlocul acelui conflict si zbucium launtric, o masa este pregatita pentru noi. „El imi intinde masa, in mijlocul dusmanilor mei.”

Mai departe, Psalmul spune: „He anointest my head with oil; my cup runneth over/El imi unge capul cu untdelemn si paharul meu este plin de da pe-afara.” Asta se refera la uraeus*, intrucat in aceasta traditie alchimica despre care vorbim, atunci cand forta ta vitala se ridica pana in centri superiori din cap, ea este lumina, dar are o insusire lichida, fiind asemenea unui ulei; iar „ungerea” capului inseamna „ungerea” centrilor superiori, astfel ca, dintr-odata, ai viziune spirituala si ai o legatura directa, care este numita cunoastere revelata – revelatie Divina directa. „El imi unge capul cu untdelemn si paharul meu este plin de da pe-afara”, insemnand binecuvantarile care incep sa se reverse din abundenta, in lumea launtrica si in lumea din afara.

[* Uraeus – numit uneori „miruirea/ungerea”, are loc atunci cand sekhem (forta vitala) este ridicata de-a lungul djedului (canalul sacru al chakrelor, ce se desfasoara de la baza coloanei, pana in crestetul capului, in chakra coroanei; este canalul central pentru procesul de Inaltare, din alchimia egipteana). Aceasta miscare creeaza o forma de energie serpuita, acesta putand fi motivul pentru care egiptenii antici il reprezentau pe uraeus sub forma unui sarpe. Conform Glosarului de termeni din cartea Manuscrisul Magdalenei, de Tom Kenyon si Judi Sion. N.tr.]

Apoi, Psalmul isi modifica tonalitatea: „Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I shall fear no evil/ Da, chiar daca ar fi sa umblu prin valea umbrei mortii, nu ma voi teme de niciun rau”. Realitatea vietii este ca traim tot timpul in mijlocul mortii, pentru ca mereu mor oameni. In aceasta clipa, in corpul tau mor celule si tot în aceasta clipa sunt create celule noi – este un eveniment ce se produce simultan, viata si moarte. Dar mai ales in aceasta perioada de timp in care intram, suntem intr-o „vale a umbrei mortii”, deoarece lumea veche, asa cum am cunoscut-o, moare. Si este ca si cum in plan colectiv am merge printr-o vale a umbrei mortii.

Iar apoi Psalmul spune „I shall fear no evil, for thy rod and thy staff they comfort me/ nu ma voi teme de niciun rau, caci toiagul si nuiaua Ta ma mangaie”: Asa cum am explicat ieri, the Rod/Toiagul/bagheta se refera la legatura cu Sufletul Celest, prin intermediul axei centrale a corpului, ce coboara prin inima si prin toate chakrele, pana la baza coloanei vertebrale. Atunci cand ea este impamantata in baza coloanei tale vertebrale, acea conexiune celesta curge in corpul tau fizic si, atunci cand are loc acest lucru, nu mai exista niciun fel de frica. The stuff /nuiaua se refera la acea carja cu capul arcuit pe care o folosesc pastorii, iar ea o simbolizeaza pe sekhem – forta vitala ce urca de la baza coloanei, pana in centri superiori din cap; potrivit egiptenilor antici, acesta este procesul de inaltare, in care sekhem se ridica pana in cap, devine uraeus – sarpele secret – si capul este uns. Prin urmare, „toiagul si nuiaua Ta ma mangaie”.

Iar apoi spune: „Surely goodness and mercy shall follow me all the days of my life/Da, fericirea si indurarea ma vor insoti în toate zilele vietii mele”, pentru ca, atunci cand esti conectat cu aspectul transcendent al fiintei tale, exista un gen de indurare si o blandete, indiferent ce se intampla.

„And I shall dwell in the house of the Lord for ever/ Si voi locui în Casa Domnului, pana la sfarsitul zilelor mele”, insemnand ca esti în casa Sufletului tau Celest.

Atunci cand il voi canta, va fi un aspect diferit de modul in care este cantat in mod traditional. Pentru ca voi alterna aspectele masculin si feminin. Daca analizezi orice filosofie perena sau sistem alchimic, vei remarca ca, in transformarea personala a individului, exista un moment in care trebuie invocata o figura de dumnezeita/zeita, pentru a da o mana de ajutor. Sofia, Venus, Fecioara Maria, Quan Yin sau Tara trebuie sa coboare si sa vina; in ceea ce priveste alchimia, indiferent de traditie, exista aspectul feminin. In traditia din care s-a nascut, de fapt, Psalmul, de cele mai multe ori, „ungerea capului” a fost facuta de femei. În consecinta, atunci cand voi canta Psalmul, voi folosi alternativ cele doua aspecte: masculin si feminin, ceea ce difera de stilul in care este cantat de obicei.

In timp ce il cant, tot ce aveti de facut este sa ramaneti cu atentia concentrata pe Sufletul vostru Celest – acel punct BA de deasupra capului, cu care am mai lucrat. Va mentineti atentia in acel punct. Daca vreti sa trimiteti apreciere in acel punct, o puteti face, dar nu e necesar. Pentru ca el va fi activat. Este o cheie. Mantra este o cheie ce deschide Sufletul Celest.


Psalmul 23 este probabil cel mai iubit text al Vechiului Testament. Este corespondentul lui Ioan 3.16 din Noul Testament. Este iubit pentru ca e scurt, dinamic, usor de memorat. Este iubit pentru ca vorbeste despre o relatie personala cu Dumnezeu pe care fiecare credincios doreste sa o aiba. Este un psalm foarte personal. Vorbeste despre mine si Domnul.

Niciun comentariu:

 
Art Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryAlterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog Directory Director web luxdesign28.roClickLink.ro