vineri, 22 ianuarie 2010

Acordarea dimensionala a glandei pineale





oferita de Hathori prin Tom Kenyon



Instructiuni




Scopul audierei acestei inregistrari de 5:47 minute este acela de a stimula cresterea constientizarii glandei pineale si de a activa potentialele energetice din cadrul structurilor cristaline ce se afla in glanda pineala.
Din aceasta perspectiva ezoterica, cristalele pineale (care sunt incrustate in interiorul glandei pineale) functioneaza asemenea unui model de antene cosmice, ce pot fi acordate la taramurile de lumina ale dimensiunilor vibrationale mai inalte. Acesta este, de fapt, scopul ascultarii acestui catalizator psiho-acustic.
Este recomandata ascultarea acestei meditatii acustice cu casti stereo. Orice tip  de casti, chiar si cele care se introduc in urechi, este bun.
In timp ce ascultati inregistrarea, concentrati- va atentia in zona centrala din cap, in care este localizata glanda pineala. Imaginati-va ca sunetele vin din glanda pineala, chiar daca, in realitate, le percepeti la nivelul urechilor. Aceasta schimbare simpla in imaginatia perceptuala va genera o experienta si mai puernica de transformare a mintii.

Daca doriti, puteti asculta inregistrarea de mai multe ori in cursul unei sesiuni de auditie. In plus, retineti ca o auditie repetata a acestei piese poate crea un tip de reactie de curatire psiho-spirituala(cu diferite simptome). Daca aveti o astel de reactie, opriti auditia. Faceti o pauza, iar apoi ascultati-o doar o data pe zi, pana cand sistemul vostru energetic s-a adaptat la activarea intensa a luminii din glanda pineala. 
O observatie importanta:
In mod normal, in procesul de inregistrare, anumite frecvente sunt atenuate, astfel incat inregistrarea sa poata fi ascultata pe o gama larga de sisteme audio. In acest caz, nici una dintre frecvente nu a fost atenuata, din motive juste. Acest lucru inseamna ca daca asculti inregistrarea pe un sistem de slaba calitate (fara casti), s-ar putea ca boxele sa nu redea toate frecventele. Cu alte cuvinte, sistemul vostru audio ar putea distorsiona sunetele si /sau ati putea auzi o vibratie in boxe. Aceasta problema poate fi total evitata daca ascultati inregistrarea in casti, care dealtfel este cea mai buna metoda de a o asculta.

Ascultati sau descarcati la adresa :

https://tomkenyon.box.net/shared/b0xc8la6j5

Succes si sa avem cu totii
Pace si Lumina pe un Pamant al Iubirii

8 comentarii:

Anonim spunea...

I really like your blog and how it relates to Reiki. Keep up the great work with it. I would greatly appreciate it if you stopped by my health blog. The site is http://healthy-nutrition-facts.blogspot.com/ Have a wonderful day and stay healthy!

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Buna ziua .
Mi-a descarcat Alexandra aceasta melodie pe telefonul mobil si am ascultat-o de cateva ori , cu casti stereo .
Reactia pe care am avut-o este cea a unei stari de bine , de liniste interioara .
Cu aceasta ocazie , am cautat pe google mai multe date referitoare la stimularea glandei pineale ...interesant!!!
Ani din Galati

Anonim spunea...

Buna ziua .
Mi-a descarcat Alexandra aceasta melodie pe telefonul mobil si am ascultat-o de cateva ori , cu casti stereo .
Reactia pe care am avut-o este cea a unei stari de bine , de liniste interioara .
Cu aceasta ocazie , am cautat pe google mai multe date referitoare la stimularea glandei pineale ...interesant .
Ani din Galati

miralena spunea...

ma bucur sa te revad, gabi!
am citit "acodarea dimensionala a glandei pineale*..super!
dar, acum,incerc si eu sa ma destept.. si citesc "curs zodiacal" samael aum weor, autorul..frapanta asemanare..glanda pineala este importanta, dar nue singura..glanda pituitara este si ea importanta.samael spune ca, cele 2 glande sunt unite intre ele printr-un canal deosebit de fin, care dispare la cadavre, iar cand ambele isi amesteca aurele lor luminoase, omul devine clarvazator si percepe toate minunatiile lumii subtile.va cunoaste toate secretele, gandirea femeiilor si a barbatiilor, va putea sa-i vada pe zeii siderali si va putea conversa cu ei.glanda pineala este influientata de marte iar cea pituitara de venus, ea produce somnul iar cealalta ne incita la lupta. glanda pineala se afla situata in partea superioara a creirului si in ea se afla puterea de a vedea in Ultra-ul tuturor lucrurilor.tot samael zice ca.. o ora de vocalizare face mai mult decat toate tratatele teosofice. deci...pe durata aceasta se vocalizeaza I lung...: IIIIIIIIIIIII
iti urez mult succes si astept cu nerabdare un comentariu( daca ai timp)

justride spunea...

Ce reactii ai putea sa ai ? eu cand am inceput sa o ascult ma durea fruntea si simteam fiori in ceafa :D este ceva normal ?

gabi spunea...

Dragi mei prieteni, abia acum am recitit postarea si am vazut comentariile voastre- multumesc tuturor celor care au acordat timp pentru aceste informatii; dupa cum va dati seama nu ma ocup cu sortarea sau blocarea comentariilor; ma bucur ca am ajuns cu bine la momentul acordarii glandei pituitare si mergem cu succes mai departe, curatandu-ne si incarcand Corpul nostru de Lumina; multumesc pentru sfaturile fiecaruia- fac de multi ani nu doar meditatie de linistire ci si de contemplare, de creatie , lucrez sub coordonarea Ierarhiilor Spirituale si incerc sa tin cont cat mai mult de sfaturile Sfintilor Parinti pe care am incercat sa le prezint la adresa http://paramedicina-auras.blogspot.com/2011/11/sfaturi-monahale.html ; va astept cu drag in paginile ulterioare ale celor 7 bloguri ale mele - Gabi

Asttarte Deva spunea...

Hello, I really think your blog is great, but I can't understand it. There's a new widget for translating. Could you add that widget? It can help anyone who reads any language read your blog!

Thank you,

Asttarte
http://about.me/asttarte

 
Art Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryAlterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog Directory Director web luxdesign28.roClickLink.ro