vineri, 30 august 2019

Flacara Pacii si Ordinii a Reinvierii si Reintineririi

Rugăciune pentru Vindecarea celei de-a Şasea Raze




EU SUNT Reînvierea şi Viaţa
Libertăţii mele veşnice în Lumină.

EU SUNT Reînvierea şi Viaţa din
modelul perfect al corpului meu fizic.

EU SUNT Reînvierea şi Viaţa din
modelul perfect al corpului meu emoţional.

EU SUNT Reînvierea şi Viaţa din
modelul perfect al corpului meu mental.

EU SUNT Reînvierea şi Viaţa din
modelul perfect al corpului meu eteric.

EU SUNT Reînvierea şi Viaţa din
modelul perfect al corpului meu spiritual.

EU SUNT Reînvierea şi Viaţa din
Puritatea şi Iubirea Maeştrilor Ascensionaţi.

EU SUNT Reînvierea şi Viaţa din
puterea de vindecare a Flăcărilor Sacre.

EU SUNT Reînvierea şi Viaţa 
Perfecţiunea mea Nemuritoare şi 
Iubirea Iluminată a Christului Cosmic.

EU SUNT Reînvierea şi Viaţa 
puterilor Focului Sacru din mine,
restaurând toate darurile minunate

Niciun comentariu:

 
Art Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryAlterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog Directory Director web luxdesign28.roClickLink.ro