sâmbătă, 30 ianuarie 2021

Afirmatii care ne schimba VIATA

In fiecare dimineata spuneti  MULTUMESC de 4 ori inainte de a va ridica din pat...

Cand faceti dus vizualizati apa cu lumina aurie scanteietoare si protectoare care va umple aura....

Binecuvantati apa si mancarea cu ganduri si dorinte benefice creative ....

De cate ori folositi chei vizualizati cum descuiati oportunitati care va apropie de visele dvs...

Inainte de a merge la culcare vizualizati corzi care va conecteaza la toti pe care i ati intalnit pe parcursul zilei si trimiteti le inapoi energia care ati primit-o de la ei....


(REPETATI ACESTE AFIRMATII CIT MAI DES PENTRU A SCHIMBA TIPARELE MENTALE)

"Eu sunt dintotdeauna conectat(a) cu Sinele meu divin.
Eu sunt dintotdeauna ghidat(a) de Sinele meu divin.
Eu sunt dintotdeauna sanatate radianta.
Eu sunt dintotdeauna fericire.
Eu sunt dintotdeauna iubire divina in manifestare.
Eu sunt un instrument al LUMINII si IUBIRII DIVINE!.
Eu sunt cel(a) care raspund Chemarii Inimii mele.
Eu sunt cel(a) care isi consacra gandurile, cuvintele, sentimentele si faptele, Binelui.
Eu sunt cel(a) care face o schimbare benefica in fiecare zi.
Eu sunt cu Intreaga Viata.
Eu sunt Iubirea Divina.
Eu sunt Abundenta Infinita.
Eu sunt Armonia Fiintei mele Autentice.
Eu sunt binecuvantat(a) cu o Sanatate perfecta si cu o Tinerete eterna.
Eu sunt o Prezenta care aduce Pacea.
Eu sunt dintotdeauna inzestrat(a) pentru Planul divin al vietii mele.
 Eu sunt dintotdeauna manifestarea potențialului divin ,AICI SI ACUM "

 Scrise de 21 de ori pe zi timp de 21 de zile aceste afirmații fac minuni ! .

Sursa: Mary Ann si D Gaucan si C F

  
 

Niciun comentariu:

 
Art Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryAlterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog Directory Director web luxdesign28.roClickLink.ro