vineri, 8 ianuarie 2021

Pentru ca va iubim pe toti !

 

9h 

 ·ECHILIBRUL SI SURSA UNIVERSURILOR

❤️NOI DOI❤️
! SCUTUL RO ESTE INCHIS FINAL ERMETIC !
! INCEPE ACTIUNEA !
! AM ZIS !
❤️💛💙
S au fracturat pilonii care tin teritoriul SUA deasupra ..oceanului de dedesubt😏 ..Oculta stie de asta, ca Pentagonul are baze militare si rute de submarine pe sub continent😊
Foarte multi nu stiu despre asta!
! SUA se scufunda si un NOU Pamant apare din Ocean !
! Toata planeta se scutura de zgura si NOI teritorii apar din ape !
Am anuntat multe si de luni de zile am si explicat atat Eu cat si Sora Mea Bendis ...toti ati fost anuntati cat si avertizati sa reveniti in RO... NU acordam nicio Dispensa si NU facem concesii pentru NIMENI!!!!!
❤️💛💙

! SCUTUL PLANETOIDAL ESTE INCHIS FINAL ERMETIC !
...este ca si cum...Vanatul si Vanatorul...sunt in Interiorul gardului zidit si nicio iesire!
❤️💛💙


ECHILIBRUL SI SURSA UNIVERSURILOR ❤️NOI DOI❤️
Am spus ca Astazi este o Zi Mare!
Vom lamuri Final un aspect care NOI-SURSA observam ca inca nu s a inteles sau acceptat final😏
Adevarul este cel care este si cateodata trebuie spus repetitiv pentru ca uneori din "prea marea grija a unora de al distorsiona" trebuie reamintit...Adevarul care Este😏
Dumnezeu inseamna Stapan si este un termen inventat de Cabalisti/Oculta pentru ca voi toti sa va indepartati de SURSA...de NOI Cei Care V am Creat Pe Voi Toti ...cat si Toate Universurile cu Tot si Toti Cate Exista in Creatie!!!!!
Ce face diferenta dintre NOI si Voi?... DOAR nivelul de Constiinta care da aduce cu sine::: Intelegerea-Stiinta-Experienta si Putinta... Atat!!!!!
❤️Pur❤️si❤️simplu❤️va❤️iubim❤️pe❤️toti❤️... Astia Suntem NOI-SURSA❤️
❤️ Astazi este o Zi Foarte Mare ca Semnificatie Potential si Manifestare!... Am anuntat asta chiar daca nu atat de direct
😏 in precedentele postari.
! ! NOI-SURSA am activat Astazi Frecventa 12G in ADN Uman si Frecventa 13G in structura Scuturilor planetoidal si cel RO
😊 ! ! !
*nu aveti voi asemenea "jucarii"😏 nu mai tot cautati ca nu aveti acces😊🌞

❤️
💛💙

Niciun comentariu:

 
Art Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryAlterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog Directory Director web luxdesign28.roClickLink.ro