joi, 9 septembrie 2021

CUM FOLOSIM SERIILE NUMERICE ???

 


De folos...
CUM FOLOSIM SERIILE NUMERICE ???
Intrebarea care revine des, in ciuda faptului ca postez pe acest subiect foarte dess si ca cine doreste cu adevarat sa stie poate sa mearga la LUPA si sa caute singur pe pagina!!!
Mai jos, pun linkurile catorva postari de unde va puteti informa!
Aici o descriere pe scurt:
Un podcast in care , printre altele , am dat citire vorbelor lui Grigori Grabovoi privitoare la acest subiect :
Si un webinar complex pe aceasta tema care contine si o lista cu 528 de serii numerice , explicatii, exercitii fizice, raspunsuri la intrebari:
Sa va fie de folos!

Aspecte generale si particulare in normalizarea 

diferitelor situatii de boala si nu numai...




- Dana Sergh
"Nimic nu e intamplator!
Dupa 5 ani de acalmie, marti dimineata m-am trezit cu criza de hernie lombara (la ultinul RMN de acum 5 ani imi apareau 2 vertebre herniate in zona lombara).

Marti seara criza s-a intetit, nu ma mai puteam misca decat cu dureri majore. Am activat cardul, nu sunt 'vizuala' asa ca doar am citit cu focus de cateva ori. Seriile numerice, le-am scris de 3 ori (am mai adaugat si seria regenerarii si vindecarii la norma), pe care le-am plasat sub sticle de apa si 1 l-am pus in zona lombara, sub cearsaf.

Am baut apa informatizata cu seriile numerice.
Dupa o ora musculatura s-a relaxat si am adormit. Ieri dimineata eram mai bine. Am continuat cu apa informatizata. Seara nu mai aveam absolut nimic, ca si cum criza nu ar fi existat. Fara nici un medicament, nici macar un paracetamol.

(Astfel de crize te tibtuiesc in dureri majore mininum 5 zile si necesita administrarea multor analgezice foarte puternice).
Inclusiv postura intregii coloane s-a imbunatatit.
.................................

 "Intamplator" mi-am amintit ca cititsem despre seriile numerice si despre Grabovoi


In momentul acela nu mai conta decat sa gasesc ceva care sa ma ajute. Si cum calmantele nu avusesera efect, mi-am dorit intai ca seriile numerice gasite sa ma ajute. Am inceput sa le spun, vizualizam cum lumina fiecarei cifre intra in mine si "vedeam" cum topeste durerea .  Pot sa va spun ca in maxim 15 minute durerea a trecut complet !


Bineinteles ca m-am bucurat dar am fost in acelasi timp si intrigata. De atunci am inceput sa studiez seriile numerice si tehnicile lui Grigori Grabovoi. 

........................................


CUM ACTIONEAZA SERIILE NUMERICE PE NOI ?

Totul in acest Univers este informatie. Si nimic nu este static.

Pentru acest motiv, orice realitate poate fi recompusa, reorganizata, corectata. Seriile numerice sunt un instrument pe care constiinta noastra il utilizeaza pentru a face acest lucru.

Cum se intampla asta?

Mesajul vibrational al fiecarei serii numerice va interveni in acest proces.

BENEFICILE SERIILOR NUMERICE

Ne ajuta sa normalizam/vindecam o situatie de boala
Ne ajuta sa regeneram orice parte a organismului nostru
Intervine in plan relational
Ne ajuta sa atingem abundenta
Intervine in normalizarea oricarui proces din realitatea fiecarei persoane
Ne ajuta sa structuram constiintaMultumesc"

Multumim Daniel


Niciun comentariu:

 
Art Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryAlterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog Directory Director web luxdesign28.roClickLink.ro