duminică, 5 septembrie 2021

Vindecare cu Scanteia Divina


"Eu aveam dureri cronice de spate și în urmă cu circa 30 de ani cineva mi-a arătat o tehnică holistică de vindecare, la un eveniment la care participam.
Acel om m-a întrebat:
„Ai cumva dureri cronice de spate?”
și eu mi-am spus în gând:
„Acum o să încerce să-mi vândă cine știe ce medicament…”.
El a continuat:
„Vino aici, în față și o să-ți arat cum să intri în conexiune cu propria ta energie vindecătoare”.
La acea vreme nu aveam nicio idee despre ce vorbește, fiindcă încă funcționam din spațiul minții, eram omul de știință care voia să înțeleagă totul logic.
El mi-a spus:
„Concentrează-ți atenția asupra chakrei inimii, pune mâna pe chakra inimii, lovește ușor cu palma acea zonă și CERE-I INIMII tale:
❗ „Te rog, dă-mi ce am nevoie ca să eliberez această durere de spate”.❗
Și eu mă gândeam: „Ce prostie!”,
dar acel om mi-a cerut:
„Te rog, fă ce ți-am spus. Lasă-ți mintea deoparte, deschide-ți inima, lovește ușor cu palma zona chakrei inimii și spune cu voce tare :
❗«Te rog, dă-mi ce am nevoie ca să eliberez această durere de spate»”.
Era o mulțime de lume acolo, în sală, eu eram în față și toți se uitau la mine. Am făcut ce mi-a cerut și apoi acel om mi-a spus: „Nu mai face nimic, stai liniștit și așteaptă să vezi ce se întâmplă”.
În câteva secunde corpul meu a început să se miște singur - fără ca mintea mea să aibă vreo legătură cu acele mișcări -, s-a îndoit, m-am aplecat până aproape de pământ și simțeam cum valuri de energii circulă prin coloana vertebrală. M-am uitam în sus către acel om și mi-a spus zâmbind:
„Nu-ți face griji, te vei ridica în câteva minute. Lasă-ți corpul să facă ce vrea el”.
Ăsta a fost primul meu contact cu vindecarea energetică.
Iar când corpul meu a revenit în poziția normală, acel om mi-a cerut:
„Fă câțiva pași și spune-mi cum te simți”.
Mă simțeam ca și cum aș pluti, nu mai aveam niciun fel de dureri.
Și toate astea s-au întâmplat pentru că i-am cerut inimii mele/ Sinelui meu Superior/ SPIRITULUI meu să-mi arate ce am de făcut.
Acestă cerere a fost un act de smerenie, un act de CAPITULARE A EGOULUI meu în fața inimii/ Sinelui meu Superior/ Spiritului,
căruia i-am cerut, practic,
„te rog, arată-mi ce am de făcut!”.
Persoana în cauza mi-a mai spus:
„Acestă durere de spate va reveni la un moment dat, pentru că tu încă ai în interiorul tău acele VECHI TIPARE care te conduc și care reprezintă cauza acestor dureri; desigur, poți alege să devii din ce în ce mai conștient de tiparele tale, de corpul tău și de semnalele pe care ți le dă corpul tău."
Atunci am început eu să-mi fac MUNCA INTERIOARĂ, am început să lucrez cu mine însumi.
Iar acum, când lucrez cu clienții mei, îi învăț să intre în CONEXIUNE CU INIMA/ Sinele lor Superior/ SPIRITUL lor și să lucreze cu aceasta/ acesta, să se lase ghidați".
dr. Joe Delaney
Preluat : Mihaela Dan

Niciun comentariu:

 
Art Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryAlterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog Directory Director web luxdesign28.roClickLink.ro