joi, 4 noiembrie 2021

Comisia Europeană despre victimele serurilor anti -COVID

 


Comisia Europeană ia în calcul să ofere despăgubiri pentru victimele serurilor anti-COVID. Mii de decese au fost confirmate. 75.000 de probleme neurologice de la Pfizer


La nici un an de zile de când a început vaccinarea cu serurile anti-COVID-19 au fost înregistrate nu mai puțin de 75.000 de persoane care ar fi suferit probleme neurologice grave de la Pfizer, iar 5.000 de persoane ar fi murit în urma vaccinării. În acest context, Comisia Europeană are în vedere adoptarea unei rezoluții prin care victimele serurilor să fie despăgubite, informează Clujust.ro.

Practic, va fi întocmit un fond de despăgubire prin intermediul căruia se va acorda pentru fiecare tip de ser cuantumul sumei alocate, în funcție de numărul de victime.

În total, până acum au fost raportate peste 1 milion de reacții adverse în urma serurilor anti-COVID.

Ce presupune rezoluția de la Comisia Europeană

Rezoluția prevede următoarele puncte:

„Parlamentul European,

– având în vedere articolul 13 din Regulamentul de procedură,

A. Întrucât Agenția Europeană pentru Medicamente enumeră deja aproximativ un milion de cazuri de reacții adverse în urma injectării vaccinurilor împotriva COVID-19:

– 435.779 pentru vaccinul Pfizer Biontech;

– 373.285 pentru vaccinul AstraZeneca;

– 117.243 pentru vaccinul Moderna;

– 27.694 pentru vaccinul Janssen.

B. Întrucât aceste reacții adverse sunt uneori grave; întrucât, de exemplu, aproximativ 75.000 de persoane ar fi avut efecte neurologice după vaccinul Pfizer;

C. întrucât Agenția Europeană pentru Medicamente susține că, în Uniunea Europeană, vaccinurile împotriva COVID-19 au avut consecințe fatale pentru 5.000 de persoane:

– 4.198 în cazul vaccinului Pfizer;

– 1.053 în cazul vaccinului AstraZeneca;

– 392 în cazul vaccinului Moderna;

– 138 în cazul vaccinului Janssen (Johnson );

D. Întrucât Comisia Europeană a negociat contractele de achiziție și nu a dorit ca laboratoarele farmaceutice să-și asume răspunderea; întrucât deputații din Parlamentul European nu au avut acces la contracte în timpul negocierilor,

1. Invită Comisia să instituie un fond de despăgubire a victimelor vaccinurilor împotriva COVID-19;

2. Încredințează Președintelui sarcina de a transmite prezenta rezoluție Comisiei șis tatelor membre”, se arată în documentul menționat de sursa citată.

Rămâne de văzut când va face Comisia Europeană anunțul oficial cu privire la despăgubirile oferite pentru persoanele cu afecte adverse în urma administrării serurilor anti-COVID-19. Un aspect important de luat în calcul este și orizontul de timp pentru care va fi oferit sprijinul financiar, având în vedere faptul că serurile sunt experimentale până în 2023/2024, potrivit producătorilor.

2h 
Pică sportivii, unul după altul...
Când naiba s-a mai văzut așa ceva, înainte de înțeparea „sigură și eficientă” a populației??

Cornelia Cornelia

Începem lista sportivilor înțepați cu Faiser sau Mortdna și decedați pe teren sau mutilați pe viață.
+
4 iunie 2021, Italian, 29 ani
Fostul profesionist Giuseppe Perrino, în vârstă de 29 de ani, se prăbușește în timpul unui joc de caritate pentru fratele său mort și moare.
+
7 iunie 2021, German, 38 ani
Profesionist de tenis de masă Michael Schneider moare brusc și pe neașteptate.
+
12 iunie 2021, Danez, 29 ani
Fotbalistul Christian Eriksen se prăbușește fără viață în timpul unui meci din Campionatul European - poate fi reînviat, dar are nevoie de un stimulator cardiac pentru tot restul vieții.
+
22 iunie 2021, Maghiar, 18 ani
Fotbalistul Viktor Marcell Hegedüs a murit la încălzire pentru antrenament în Ungaria.
+
14 iulie 2021, Olandez, 31 de ani
Campionul olimpic la patinaj viteză Kjeld Nuis este grav bolnav după vaccinare și este în spital cu probleme cardiace.
+
16 iulie 2021, Egiptean
Fotbalistul Imad Bayumi a murit în timpul unui meci amical din Egipt.
+
22 iulie 2021, German, 36 de ani
Pe 22 iulie s-au întâlnit SV Olympia Schlanstedt și Germania de la Kroppenstedt. În timpul jocului, jucătorul Schlanstedts Nicky Dalibor sa prăbușit și a trebuit să fie reanimat pe teren.
+
23 iulie 2021, German, 27 ani
Tim B. de la SV Hamberge (Schleswig-Holstein) se prăbușește după ce s-a întors de la un turneu de fotbal și moare.
+
24 iulie 2021, German
Un jucător de la TuS Hoberge-Uerentrup (Bielefeld) se prăbușește pe teren cu stop cardiac
+
31 iulie 2021, Olandeză, 19 ani
Handbalista în vârstă de 19 ani Whitnée Abriska a murit în urma unui stop cardiac chiar înainte de zbor.
+
02.08.21, Belgia, 18 ani
Rune Coghe (18 ani) de la Eendracht Hoglede (Belgia) suferă infarct în timpul jocului
+
2 august, 21, Austria, 18 ani
Cronica: Jucătorul fără nume de 18 ani din Burgenland (Austria) se prăbușește pe teren și poate fi salvat datorită folosirii unui elicopter.
+
6 august 2021, Germania
Jucătorul din liga raională al SpVgg. Oelde II trebuie să fie reînviat de adversarul său.
14 august 2021, Belgian, 37 ani
Fostul fotbalist profesionist francez Franck Berrier, în vârstă de 37 de ani, a murit în urma mai multor atacuri de cord în timp ce juca tenis.
+
15 august 2021, German
Antrenorul portarilor de la SV Niederpöring suferă un atac de cord după antrenament.
16 august 2021, Francez, 24 ani
Profesionista de la Bordeaux, Samuel Kalu, s-a prăbușit cu stop cardiac în timpul unui meci din Ligue
+
18 august 2021, Belgian, 25 ani
Fotbalistul belgian Jente Van Genechten (25 de ani) suferă un stop cardiac în primele etape ale unui meci de cupă.
+
21 august 2021, Turcia, 31 ani
Fabrice N’Sakala (31) de la Besiktas Istanbul se prăbușește pe teren fără interferență din partea adversarului și trebuie dus la spital.
+
22 august 2021, Italian, 29 ani
Pedro Obiang de la clubul italian de prima ligă Sassuolo Calcio după vaccinarea Covid cu miocardită în spital.
+
22 august 2021, Venezuelean, 30 de ani
Campioana națională de maraton a Venezuelei Alexaida Guedez a murit în urma unui atac de cord în timpul unei alergări de 5.000 de metri.
+
24 august 2021, Luxemburg, 29 de ani
José dos Reis, un jucător Roșu Negru Pfaffenthal (Luxemburg), se prăbușește pe teren și trebuie resuscitat.
+
29 august 2021, German
În C-League Dillenburg (Central Hesse) un jucător din Hirzenhain se prăbușește, jocul este anulat.
+
5 septembrie 2021, Francez, 16 ani
Diego Ferchaud (16 ani) de la ASPTT Caen suferă un stop cardiac într-un meci din liga U-18 la Saint-Lô.
+
6 septembrie 2021, Austriac
Jucătorul de la ASV Baden (Austria Inferioară) se prăbușește pe teren și trebuie reanimat.
+
6 septembrie, Italian, 16 ani
Un jucător de fotbal fără nume în vârstă de 16 ani din Bergamo suferă un stop cardiac.
+
06.09.21, Belgia, 27 ani
Fotbalistul amator belgian Jens De Smet (27 de ani) din Maldegem suferă un infarct în timpul jocului și moare la spital.
+
6 septembrie 2021, Italian, 13 ani
Fotbalist de 13 ani de la clubul Janus Nova din Saccolongo (Italia) se prăbușește pe teren cu stop cardiac
+
7 septembrie 2021, Britanic, 17 ani
Fotbalistul Dylan Rich, în vârstă de 17 ani, a murit în urma unui atac de cord dublu în timpul unui meci din Anglia.
+
9 septembrie 2021, German
Jucătorul de la Birati Club Münster suferă într-un meci din liga regională împotriva lui FC Nordkirchen II Eriksen soarta: colaps cu stop cardiac. Jocul este anulat
+
10 septembrie 2021, German, 24 ani
Lucas Surek (24 de ani) de la BFC Chemie Leipzig are miocardită.

Două victime ale vaccinului Covid vorbesc pentru Național: Caporalul Sorin Ștefănescu s-a ales cu parapareză ataxică și profesoara Manuela Bârza din Marghita a făcut encefalită. Ambii, după a doua doză de Pfizer

Deși România este poate singura țară care nu a raportat până acum nici măcar o reacție adversă post-vaccinare, numărul acestora crește de la o zi la alta, iar medicii încep să recunoască în scripte cauza îmbolnăvirilor subite: reacție adversă post-vaccinare SAR-CoV-2. 

Victimele vaccinurilor Covid aleg să-și spună povestea pentru a nu ajunge și alții în situația lor. Este și cazul unui militar din Dolj și al unei profesoare de română din Bihor, care și-au spus povestea pentru Național.ro.

Caporalul Sorin Ștefănescu de 46 de ani de la Brigada Multinațională Craiova, militar cu 3 misiuni efectuate în Afganistan, s-a ales cu parapareză ataxică și status post mielită toracală după ce a făcut a doua doză de ser Covid de la Pfizer. Pentru că nu mai este sigur pe picioarele sale, după 3 spitalizări, a ajuns la concluzia că va trebui să iasă din serviciu pensionându-se pe caz de boală.

Un lucru cu atât mai frustrant cu cât caporalul s-a vaccinat nu pentru că își dorea, ci din cauza presiunilor care se făceau asupra militarilor, șantajați cu plecarea în aplicații sau alternativa testării pe banii lor ori intrarea în carantină.

„M-am vaccinat pe 30 aprilie cu prima doză de Pfizer, iar cu a doua doză, pe 21 mai. La prima doză nu am avut nicio reacție adversă, însă după a doua doză, pe care am făcut-o la 10 dimineața, seara, după ora 21, stând la masă, am simțit că nu mai pot să respir, mă strângea ceva în piept. M-am dus în pat să mă întind puțin și m-a luat un tremurat fantastic, nu mai puteam nici să vorbesc. Timp de aproape o jumătate de oră am trepidat efectiv. Băiatul meu a vrut să dea telefon la Salvare, dar i-am făcut semn să nu facă asta. La un moment dat m-am liniștit și, când m-am dat jos din pat, nu mai aveam stabilitate, aveam picioarele amorțite. Și așa am rămas și în prezent, nu am stabilitate, merg în cârje. În tălpi simt de parcă aș călca pe pioneze”, a povestit caporalul Sorin Ștefănescu pentru Național.ro

Având o condiție fizică foarte bună și fiind obișnuit să strângă din dinți, Sorin Ștefănescu s-a mai târât o perioadă scurtă la serviciu, până când l-au luat cu Ambulanța de acolo și l-au dus la Spitalul Militar din Craiova. După analize și RMN, diagnosticele au fost cumplite: parapareză ataxică și status post mielită toracală post-vaccinare SARS-Cov-2.


„După prima externare m-am simțit mai bine, dar după două zile a început iar să mi se îngreuneze picioarele și nu am mai putut merge fără cârje. Iar am luat-o de la capăt, iar m-am dus la Spitalul Militar, iar m-au internat în iulie. Mi-au făcut din nou RMN și mi-au pus același diagnostic. Mi-au dat același tratament, m-am simțit bine o zi-două și după aceea reveneam la aceeași stare. M-am internat și a treia oară, iar apoi m-au trimis la șefa Comisiei medicale. Acolo mi-a spus că trebuie să continui cu procedurile de recuperare, cu kineto-fizioterapie, apoi să revin în noiembrie cu referate de la neurologie. Acum sunt inapt pentru serviciul militar și va trebui să mă pensionez”, i-a mai povestit caporalul Sorin Ștefănescu jurnalistei Claudia Marcu de la Ziarul Național, mărturisindu-i și că ajunsese în perioada internărilor succesive să plângă ca un copil, neștiind ce se va întâmpla cu el.
 
 

Manuela Bârza a făcut prima doză de vaccin Pfizer în ianuarie, iar a doua doză în februarie. În prima oră după a doua doză a simțit furnicături pe față, dar le-a ignorat, pentru că așa este firea ei, dornică să treacă peste toate. Apoi, a doua zi după vaccinare, s-a simțit foarte rău, a avut febră mare, dureri musculare și stări de vomă. 

„Nici în ziua în care am născut nu am simțit așa dureri. Dar, tot așa, am luptat, am zis că nu mă pune pe mine un vaccin la pat. A treia zi, m-am încăpățânat să mă duc la școală și, în următoarea zi, de la catedră m-au luat cei de la Ambulanță. Nu mai puteam să stau pe picioare, nu mai puteam să vorbesc, aveam catalogul în față și nu puteam să citesc. La Oradea mi-au făcut RMN-ul ca să verifice dacă am AVC, pentru că aveam simptomele, dar nu au găsit nimic. Mi-au făcut niște perfuzii, cu perfalgan, și au ameliorat inflamația de pe creier, despre care nu știam la acel moment. Însă tot nu puteam să mișc mâna și piciorul, nu aveam nici o putere să stau în picioare. La câteva zile am fost și mai rău, că de la nivelul mijlocului nu am mai simțit nimic, nu mai puteam merge nici măcar sprijinită”, a povesti Manuela Bârza pentru Național.ro.
 

Diagnostic devastator

Atunci s-a speriat foarte tare și a mers direct la Cluj, unde, după investigații foarte serioase, a reieșit că avea o inflamație pe creier și că, de fapt, acea inflamație presa nervii. Diagnosticul de encefalită a venit ca un trăznet. Boala putea fi produsă din multe cauze, dar medicii din Cluj au eliminat pe rând toate cauzele, , până ce au rămas doar la vaccinul Covid. 

„Toate analizele specifice ieșeau foarte bune. Inițial, medicii clujeni mi-au spus doar verbal că encefalita a fost provocată de vaccin, pentru că nu are nimeni curajul, dar acum, pe ultima scrisoare medicală, scrie că este apărută post-vaccin. Eram sănătoasă tun, foarte energică și, la câteva ore după vaccin, am ajuns o legumă. Medicul neurolog de la Cluj îmi spunea că nu are curaj să-mi dea tratament, pentru că nu știa cauza exactă și să nu ascundă alte eventuale afecțiuni. Și am preferat să stau eu în pat peste trei luni și să iau doar medicamente întăritoare ale sistemului nervos. Tratamentul pentru encefalită l-am luat abia din mai, când medicul neurolog a avut certitudinea că a fost cauzată de vaccin”, își amintește Manuela Bârza.
 

Peste 13 medicamente pe zi

Din iunie și până în prezent, tânăra profesoară ia peste 13 medicamente pe zi, aproape toate pentru creier. Medrolul este cel mai greu digerabil, pentru că îi distruge stomacul și îi mănâncă tot calciul din oase, care arată acum ca ale unui om bătrân. Doar medicamentele o mai țin cât de cât în stare de funcționare, dar obosește foarte ușor, are probleme cu memoria și are hemihipoestezie. Face fizioterapie încontinuu, din mai până în azi, și nu știe dacă se va vindeca vreodată. A cheltuit până acum peste 15.000 de lei pe investigații medicale și pe tratamente și se consideră norocoasă că a avut acești bani și a putut să-și afle diagnosticul exact. Iar medicii spun că majoritatea bolnavilor de encefalită nu se recuperează complet și rămân cu probleme pe termen lung provocate de afectarea cerebrală. 

Se pregatesc dosare penale si este nevoie de dovezi , dovezi valabile juridic !!!!!
Toti cei care aveti cunostinta de abuzuri si malpraxis , crime intentionate,  raportati le   la :  

https://s-h-a-e-f.de/?fbclid=IwAR0lU-csqgUBZhy8Wa03TlNWpt5HMWPAUUZXz-mSl1JxOoer59Y4nWnD_P4

https://shaef.fr/contact?lang=de

Birouri SHAEF :






Niciun comentariu:

 
Art Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryAlterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog Directory Director web luxdesign28.roClickLink.ro