duminică, 6 decembrie 2020

Bine ai venit in Lumea Mea


Bine ai venit in Lumea Mea !

Sa mergem impreuna pe Calea spre Lumina !

Nu am primit initieri platite cu bani  ( ca rasplata ca am facut REIKI in multe alte vieti  anterioare ) si am fost ferita de falsi maestrii  ...

Am cautat in Mine si stiu drumul catre Dumnezeul cel Adevarat !

Sa mergem impreuna pe Calea spre Lumina !

De ce acum ?

Pentru ca am incheiat o perioada regulata de munca de 8 ore.... si am inceput sa ma uit in jurul meu... in localitatea in care traiesc de pilda.

Sunt aici in Targoviste  din 2005 …

Am maestrii pe care ii respect si admir….       

si elevi care va ajuta azi …..

Incerc sa ajut in Targoviste de multi ani si descopar acum pe internet postari aberante despre cunoastere REIKI ...de la persoane care nu au nici cea mai mica legatura cu REI adica Dumnezeu Creator de VIATA....care nici nu isi fac cunoscuta linia de initiere REIKI sau nu dau informatii personale de contact....

Nu va lasati inselati de cei care ofera "indumnezeire" dupa ce le platiti bani multi pentru initieri....si ajung sa faca inclusiv oferte  pentru 2 cursuri la pret de unul !

Acestia nu cunosc nici iubire si nici puterea lui REI DUMNEZEU pentru ca altfel nu si-ar bate joc de voi in acest mod !


Nu sunt si nu voi fi pe facebook pentru ca nu fac comert cu informatii sau imagini...

Nu am platit publicitate pe net si nu doresc sa platesc....cine poate intra pe frecventa mea MA VA DESCOPERI ....

Am 7 bloguri surori pe blogspot.com  create de multi ani, fiecare este interconectat cu toate celelalte si cu site-ul de energii   http://www.terapiicuenergiedivina.ro/... si nu le-am folosit sa aduca bani !

Blogul de Cursuri Reiki Targoviste https://cursurireikitargovistetratamentereiki.blogspot.com/  este unul foarte indeit pentru ca contine tot ce este mai deosebit ca informatie despre VIATA in toate dimensiunile IUBIRII NECONDITIONATE...

pe care o sustin prin toate mijloacele in https://templul-iubirii-divine.blogspot.com/

Va invit pe toti si ofer informatii gratis sa ne bucuram de armonie si respect unii fata de altii !

SALUT DUMNEZEUL DIN FIECARE !

NAMASTE, !

Bine ai venit in Lumea Mea !  

Spune si altora sa se fereasca de profitori vampiri energetici care vor sa traiasca din energia lor .


NAMASTE,

G



 
Art Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryAlterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog Directory Director web luxdesign28.roClickLink.ro