marți, 15 decembrie 2020

Sarbatorim sanctuarele

 

dragilor, e pur si simplu incredibil ce se intampla aici ... un miracol cred. In sfârșit am ajuns la Sarmizegetusa Regia si am reusit sa ma strecor in zona sacră, prin zapada moale. E o atmosferă de basm, nu imi vine sa cred ce văd ochilor ... parcă pietrele au prins viață, sunt toate luminescente cumva, nu stiu cat a surprins telefonul meu. De necrezut, aproape ireal sau poate e o vrajă a ielelor ? imi tremura telefonul in mână de emoție. io's pt artă experimentala si conceptuala dar asta le intrece pe toate! n-am vazut-o niciodata asa.zici ca dialogheaza intre ele pietrele in tăcerea lor, schimbă idei, discută concepte sunt mai treze si "vii" ca niciodată. parcă ar fi un portal spre O alta dimensiune..să fi vorbit despre acest fenomen preoții daci? o sa ma Incerc sa ma apropii dar parca se aud niste lupi in departăre
imaginea e efectiv uluitoare si parca imi aduce aminte de o carte pe care am citit-o recent : Dacia Secretă de Adrian Bucurescu care pe copertă are o de rugăciune a unei gete zalmoxiene :
AYRELIA
BENERIA
SYM FORO
SYN BIO
SYN ZE SASE TRI
KAI TETHY GATRI
AYRIS NON AM
NIASCHARIAN
traduce autorul ca "Strălucitoare, Curată, Măreaţă Doamnă! Sunt credincioasă: sunt cu trei de şase. Doar atât te rog: cândva să mă ajuţi să renasc!"
,iar 666 sau SSS / CCC ar fi număr sfânt pentru strămoșii noștri al unei reforme spirituale ... recomand cartea, e foarte interesanta!


  • pe Valea Regilor, cum cobori înspre Costești, vei vedea cum se face lumină noaptea, din ”senin”..poate prinzi și aureola accea...la sanctuar, e un punct clar de încărcare energetică...și înspre Platoul Luncanilor...unii zic că ar fi un portal multidimensional...habar n-am......
Sa tineti minte ce va spun Acum pana cand veti cunoaste adevarata ISTORIE a acestui pamant !

Legiunile lui Traian nu au cucerit niciodata efectiv Agartha-Dacia, Decebal nu s-a sinucis si capul lui nu a ajuns la Roma. Decebal este inmormantat intreg, cu toate onorurile, la Sona.
Traian stia ca nu are sorti de izbanda si a  trimis solie la Batrani cerand o intelegere. 
Le-a spus ca visteria de la Roma e goala si acesta e motivul de razboi, cerand comori si o "intelegere de fatada".
Batranii Agarthei care pretuiau mai mult decat orice Viata au inteles ca aceasta e o cale de a ocoli razboiul si multe morti.  Agarthi erau un popor pasnic. Aveau aur si argint din belsug si au preferat sa ii dea lui Traian ce a cerut cu conditia sa incheie razboiul....Astfel s-a definit teritoriul pe care ramaneau soldati romani cu rol de a sustine viata comunitatii si restul teritoriilor au ramas "neocupate".....
Adevaratele noastre bogatii spirituale au fost bine protejate de vederea acestor "zisi cuceritori " care nu aveau nici puterea militara nici cunoastere spirituala sa sustina o cucerire reala. 
Din aceste motive e plina Roma de statui care prezinta daci  triumfatori !
Ca dovada stau multii imparati romani de origine "daca" si alungarea romanilor peste Dunare cand localnicii s-au saturat de comportamentul lor aberant"....civilizatia decadenta nu putea tine pasul cu puterea interioara adevarata si ritmul vietii ...


Retineti si veti afla mai multe cand se va putea rosti public ADEVARUL istoric !

Niciun comentariu:

 
Art Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryAlterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog Directory Director web luxdesign28.roClickLink.ro