duminică, 21 martie 2021

Vizitatori care vin des daca ii chemati

 Bună dimineața, bună dimineața, bonjour

💙💜💛 spune ești acolo 💜💜💜

Ein schönes Wochenende wünsche ich euch allen 💖💖💖

Publicată de Ca Le pe Sâmbătă, 20 martie 2021
  
Frumosul glob alb de seara tocmai a venit. Somn usor.

  


Globurile roșii sunt foarte rare cu mine, am fost atât de bucuros de a 2-a înregistrare pentru că l-am recunoscut pe tata în ea, sunt prin preajma noastră, peste tot, mi-au spus asta recent


Einen schönen Abend euch allen 💙💙💙

Publicată de Ca Le pe Marţi, 16 martie 2021

Einen schönen Abend euch allen ❤❤❤Orb mit vielen Gesichter darin❤❤❤

Publicată de Ca Le pe Duminică, 14 martie 2021


Bună dimineața, dragilor 💛💛💛 Orb și EPP, 3 mușchetari, acolo eu și mama am rămas fără cuvinte, mama mea a spus acest cuvânt cu mulți ani în urmă, tata, bunicul și soțul meu sunt cei 3 muschetari 💛💛💛


 

Guten Morgen ihr Lieben 💛💛💛Orb und EVP , 3 Musketiere, da waren meine Mama und ich sprachlos, meine Mama sagte vor vielen Jahren dieses Wort, Papa, Opa und mein Mann sind die 3 Musketiere 💛💛💛

Publicată de Ca Le pe Sâmbătă, 13 martie 2021

Niciun comentariu:

 
Art Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryAlterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog Directory Director web luxdesign28.roClickLink.ro